فرشته

یادداشت های یک فرشته

فرشته

یادداشت های یک فرشته

سلام

سلام دوستان خوبم 

از امروز اینجا یه سری  پترن لباس و کیف  و ... قلاب بافی و بافتنی میزارم  

اما این به معنی اون نیست که من همشو بافتم  

فقط دارم یه مجموعه جمع میکنم برای همه  

اون جیزایی که خودم از همه جا جمعش کردم میزارم تا بقیه هم استفاده کنن 

امیدوارم خوشتون بیاد و به دردتون بخوره   

سوالی داشتین لطفا به سایت اولین فروم تخصصی هنر قلاب بافی و بافتنی مراجعه کنید اگه ثبت نام نکردین حتما این کارو انجام بدین و بعد سوالات خودتون رو تو انجمن مطرح کنید حتما به جواب میرسید

نظرات 4 + ارسال نظر
Arad 15 دی 1391 ساعت 09:00 ق.ظ http://Lovezh.blogfa.com/

سلام مرسى که او مدى و به خاطر عکسها متاسفم فرشته خانم.

شیدا 11 اردیبهشت 1392 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.tar-o-pod.com

زن بودن کار مشکلی است
مجبوری مانند یک بانو رفتار کنی ,همانند یک مرد کار کنی ,شبیه یک دختر جوان به نظر برسی ,و مثل یه خانم مسن فکر کنی
ای بزرگ هنرمند زمان خسته نباشی
روزتتتتتتتتتتتتتت مبارک دوست جونم

سلام دوست عزیز ممنونم شیدا جون ببخش بابت تاخیر در جوابدهی
همشه شاد و موفق باشی دوست عزیزم

سلام .ممنون از این همه تنوع و زیبایی. خیلی ایده دهنده بوده اید.

معصومه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 12:29 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد